sâmbătă, 25 februarie 2012

REVOLTA UNEI MAIMUTE...




"Odata,o maimuta din neamul anectodic,
Venind la sfat pe-o creanga de arbore exotic,
A zis: Atentiune ! sunt foarte afectata! Caci circula prin
lume-o vorba,deloc adevarata,
Ca omul ar descinde din buna noastra rasa.
Si insasi ideea aceasta-mi pare odioasa! Ati pomenit
vreodata divorturi printre noi?
Copii lasati pe drumuri sau strigat de razboi?
Cine-a vazut in hoarda la noi bolnavi mintal,Drogati,
lacomi de carnuri sau homosexuali,
Excroci,banditi,gherile sau vreo tutungerie?
In neamul noctru nobil nu vezi asa prostie! Noi n-avem
mafii crude in stirpea noastra aleasa,
Nici teroristi,nici dogme,nici luptele de clasa.
Cat am batut eu jungla..Scuzati,n-am observat,In obstea
maimuteasca vreun cocotier privat,
Nici garduri si nici paznici,nici pui murind de
foame
Sau omorati in taina de asa zise mame.Nu veti vedea
vreodata cat soarele si luna
O minte de maimuta dospind in ea minciuna.
Chiar dac-as fi silita de vreun laborator,N-as deveni
port-bata si nici informator.
Si iata,inc-un lucru din lumea mea de jos:
La noi nu se intampla razboi religios,Nici sfinte
inchizitii,nici libertati in lanturi
Nici chefuri dupa care sa ne culcam in santuri,
Nici ordine mondiala,nici nationalism,
Si nici vreo indoiala ce-aduce ateism.


E-adevarat ca omul a coborat la noi,
Dar nu,fiti rezonabili,
N-A COBORAT DIN NOI ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog