joi, 31 mai 2012

E ziua ta, copile!




Autor nespecificat

Lunecand pe bolta-albastra
A venit intai o stea
Ca sa-mi scrie pe fereastra:
- Sa traiesti, e ziua ta!


A venit si-o randunica,
Tot langa fereastra mea!
Ciripind a vrut sa-mi zica:
- Sa traiesti , e ziua ta!



Si salcamul plin de floare,
Frunza-ntr-una-si legana;
Sa-mi sopteasca o urare:
- Sa traiesti, e ziua ta!

Dar si flori si cant si stele,
Toate le-am putut afla
,In urarea mamei mele
Sa traiesti, e ziua ta!

Autor nespecificat

Copilaria-i o raza de soare,
E primul si cel din urma cuvant,
E tesuta-n aur si-n margaritare.
Copilaria-i o adiere de vant.

Copilaria-i un zambet, un vis, e veselie,
E pasarea ce-aluneca-n zare
Si-un gand pribeag de-o vesnicie.
Copilaria-i o suava floare.

Copilaria nu trebuie rapita,
Caci e primul nostru cuvant.
Si o comoara prea greu gasita...
Copilaria -i o adiere de vant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog