miercuri, 23 mai 2012

NU MA IUBI


- Ioana Antonache :)
Eu stiu ca ma iubesti chiar fara de cuvinte
Iar daca taci tu ma iubesti mai mult....
Si nu vreau in iubire juraminte
Dar nu vreau nici iubire cu-mprumut...




De te-am facut sa ma iubesti, ma iarta !
Caci fara voia mea s-a intamplat...
Sunt inocenta, mi-e inima curata
Si n-am facut nimic premeditat...

Tot ce-mi spui tu imi da adanci fiori!
Nu ma iubi!!... uita de poti de mine!
Ca sa n-ajungem sa fim doi infractori,
Sa nu fim judecati pentru iubire....

Nu ma iubi cu patos dimineata
Si nici fierbinte cand vine noaptea iar !
Din buze dulci nu-mi mai lua dulceata
Nici ochii mei nu-i mai iubi avar!

Nu ma iubi, ca e doar o greseala
Nici sarutari fierbinti nu-mi cere patimas !
Iar tot ce simt nu pune la-ndoiala
Si nu ma-mbratisa cand spun ca sa ma lasi....

Parca te stiu de cand e lumea toata
Si inima mi-ai tulburat de tot...
Pentru iubirea ta ma simt eu vinovata..
Nu ma iubi !... si am sa fac la fel, dac`am sa pot...

Un comentariu:

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog