duminică, 6 mai 2012

Mi-e imposibil fara tine - Adrian Paunescu

 
Nici nu mai stiu daca erai frumoasa 
Si nici in ce culori iti sta ma bine, 
Stiu doar ca amintirea nu ma lasa 
Si ca mi-e imposibil fara tine 

Vizionez femei nenumarate, 
Femei interesante ma mai suna, 
Dar rece si strain ma simt de toate 
Si nu ma vad cu ele impreuna. 

Nu pot nici sa-mi explic intreaga drama, 
Care-a decurs din intalnirea noastra, 
Dar vechiul loc al dragostei ma cheama 
Si tu imi faci cu mana la fereastra, 

Subtile explicatii cui i-as cere ? 
Tot prostul face pe interesantul 
Si-n condamnarea asta la tacere, 
Mai conversesz de-a surda, cu neantul. 
..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog