duminică, 13 mai 2012

Bancuri



Doua blonde. Zice una:
- Baietelul meu e foarte inteligent si ischititor...Tot timpul il trage de limba pe taica-su si-l intreaba tot felul de chestii. Si cand te gandesti ca nici n-a implinit 3 ani...
- Aaa...pai asta nu-i nimic, zise cealalta, al meu il tragea pe tat-su de limba inca de cand il purtam in pantece!...


Unii spun că femeile nu ştiu să conducă. Ei bine, soţia mea
e o adevărată şoferiţă. Mereu încetineşte când trece pe roşu.


Un sofer de tir opreste langa o tipa si o intreaba:
-Amatoare de sex oral?
-Amatoare e ma-ta eu sunt profesionista.


Facebook e ca o inchisoare.
Stai degeaba,iti pierzi timpul,ai un profil si o poza,scrii pe pereti....


Un om de afaceri se afla la frizerul lui. Conversau ei, ca de obicei, cand de odata observa un tanar cam ciudat pe trotuar.
- Asta este Sapca, asa ii zicem noi ca poarta tot timpul sapca aia caraghioasa pe cap! E unul din cei mai idioti oameni pe care i-am intalnit eu! Stai, o sa-ti demonstrez... Hei, Sapca! striga frizerul. Hai pana aici!
Baiatul se apropie cu capul plecat. Frizerul scoase o hartie de 1 leu si o hartie de 10 lei si-i spuse baiatului ca poate sa o ia pe cea pe care o doreste.
Sapca se uita la amandoua hartiile si dupa cateva secunde o alegea pe cea de 1 leu. Frizerul zambeste si-i zice omului de afaceri:
- Ei, ati vazut? Sunteti om de afaceri... ati mai intalnit asa prostie in viata dumneavoastra?
Omul de afaceri a ramas intr-adevar mirat. Dupa ce a termint cu tunsul, la iesirea din frizerie l-a intalnit din nou pe Sapca. Foarte curios, l-a intrebat de ce a ales hartia de 1 leu si nu pe cea de 10 lei?
Cu o licarire in ochi, baiatul a raspuns:
- De cate ori are un client important, domnul frizer ma cheama si ma pune sa aleg dintre doua hartii: de 1 leu si de 10 lei. Daca as lua hartia de 10 lei, alta data nu m-ar mai chema!


Cand ies la plimbare in oras cu sotia mea, mereu o tin de mana…nu de altceva, dar daca-i dau drumu’ intra-n toate magazinele!!


Pentru cei nehotărâ?i!

La următoarele alegeri votati cu încredere Ali Baba!!! El are în subordine DOAR 40 de ho?i!!!


Tundeam gazonul din fata casei dezbracat pana la brau cand iese nevasta-mea si striga:
-"Pune dracului niste pantaloni pe tine!!"


Un autobuz merge de 2 ori mai repede cand fugi dupa el , decat atunci cand esti in el .

Foarte mulţi dintre spanioli au promis că se vor întoarce la Bucureşti... Ca să-şi recupereze actele şi portofelele.

Un tip este la spital impreuna cu sotia sa care este gata sa nasca. O tine de mana si vazand-o suferind in timpul contractiilor, ii spune suspinand : - O...draga mea...te doare atat de rau...si totul este din vina mea... La care sotia : - Stai linistit...tu nu ai nici o vina...


Daca o persoana se indeparteaza de tine, nu te intrista, este doar raspunsul lui Dumnezeu la rugaciunile tale:
"...si ne izbaveste de cel rau..."

Vorbesc două prietene:
- Ia zi fato, am auzit că ai fost la teatru
cu amantul, ce a fost acolo?
- A fost tragicomedie!
- Cum adică?
- Ne-am întâlnit cu so?ul meu acolo... ?i el tot cu amanta!


Ajutorul extern trebuie inteles ca un transfer de bani de la oamenii saraci din tarile bogate catre oamenii bogati din tarile sarace.
(Douglas Casey)


Profesorul intreaba de un student:
- Daca ai avea de ales intre minte si aur,
ce ai alege?
- Aur desigur.
- Eu as alege mintea. Stii de ce?
- Stiu. Fiecare alege ce-i lipseste!


Un barbat bate la usa unei femei : -Nu ai vazut trecand pe aici , o turma de boi ? -De ce ? Ai ramas in urma?


Baiatul catre fata:

-Ai vrea sa fii soarele vietii mele?
-Paai...da!
-BUUN! Atunci stai la 92,955,887.6 mile departe de mine!

Un tigan se duce la o pomenire si se aseaza la masa pe scaunul de langa preot. O bucatareasa ii reproseaza:
-Ce faci, bai, tigane? Te-ai asezat chiar langa popa?
Tiganul se uita nedumerit la ea si ii raspunde:
-Dar ce are, fa, popa? E spurcat?

-Amice, m-am hotarat: divortez!
-De ce? Care-i motivul?
-Ieri am ajuns tarziu acasa si a aruncat cu farfurii dupa mine. De zece ani face asa si m-am saturat!
-Si de ce te-ai hotarat abia acum?
-Pentru ca aseara m-a nimerit prima oara!


Sexul surpriza este cel mai frumos mod de a te trezi.

Doar daca nu esti in inchisoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Despre mine

Fotografia mea
Sunt pe internet , pentru Slava Lui Hristos si lucrez la Via Domnului ..Iubesc Ortodoxia ,,Credinta adevărată!

http://colajeortodoxe.blogspot.ro/

Arhivă blog